Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 23-09-2009 07:47
Jij mag zoveel negatieve feedback uitdelen als je zelf wil. Maar als je heel veel negatieve feedback moet uitdelen, zou je dan niet even nadenken of er iets mis is? Ik heb in al die jaren op ebay nog maar een keer neutrale gegeven. Ook ik was niet altijd tevreden, maar met communicatie heb ik altijd tot een oplossing kunnen komen. Het zou kunnen dat jij alleen maar malefide verkopers tegenkomt, maar dan moet je toch eens beter screenen voor je overgaat tot aankoop.
En als jij iets aankoopt, er een negatieve voor geeft, en je verkoopt het dan verder, aan een hogere prijs, dan vraag ik me af waar die negatieve voor diende? Immers je vindt zelf dat het meer waard is dan dat je ervoor betaalde, want anders zou je het niet aan die hogere prijs verkopen.
En als jij iets aankoopt, er een negatieve voor geeft, en je verkoopt het dan verder, aan een hogere prijs, dan vraag ik me af waar die negatieve voor diende? Immers je vindt zelf dat het meer waard is dan dat je ervoor betaalde, want anders zou je het niet aan die hogere prijs verkopen.