ik ben blij dat sommigen het begrijpen.
mijn verzendingskosten leken mij ook redelijk.
en hier win ik echt niet op.
wou ik op verzending winnen , dan vraag je toch dirrect 5 of 6 euro voor het verzenden van een game.
en geloof mij sommigen doen dat.
nu voor dit voorval ben ik zeer goed geholpen door ebay.
de berichten zijn gecontroleerd.
zelfs de verzendingskosten waarop ebay heeft geantwoord ik niets te veel heb gevraagd dat dit de gangbare prijzen zijn.
en de negatieve feedback die ik kreeg met onterechte beschuldigingen zijn dan ook dirrect verwijderd.
ik zal er eens een paar grappige laten zien die ik gekregen heb via mail door de koper.

Beste mortsel1977,

Ik heb het volgende object van u op eBay gekocht. Gelieve me een factuur te bezorgen met het totaalbedrag dat ik u verschuldigd ben.

Bedankt,
buyking245

hoi,ik betaal geen 3 euro voor verzending en als het maar 1,77 euro kost en dit zal ik dan ook vermelden bij ebaybeleid en in mijn feedback

Beste mortsel1977,

hoi, wat ik niet begrijp is waarom u een geschil opend en op het forum schrijft u dat u het al terug hebt verkocht aan een andere persoon raar dus als u het geschil sluit en ik krijg een aantekening zal ik ebay beleid naar het forum verwijzen dat ze het ook kunnen lezen want dit mag niet verder verkopen terwijl je nog in onderhandeling bent met mij je moet nog veel leren zie ik .

- buyking245

Beste buyking245,

er staat enkel dat ik de game terug te koop ga plaatsen. er staat niet dat het al weg was .
denk eerst na voor u discuteerd.
einde discutie.
zie eerst naar u zelf, iets leren is goed , zomaar commentaar geven is lomp.
en de vraag is wie moet hier het meeste leren.

- mortsel1977

Beste mortsel1977,

ik heb al een andere winkel op ebay 7 jaar op ebay denk dat ik niets meer moet leren .

- buyking245

Beste buyking245,

U HAD MIJN BANKNR GEKREGEN, U WILDE NIET BETALEN, IK HEB HET SPELLETJE NIET DOORVERKOCHT.
U KRIJGT DE KANS DEZE VALSE BESCHULDIGINGEN TE WIJZIGEN .

GROETEN

- mortsel1977

Beste mortsel1977,

u doet maar ik ken ebay als mijn broekzak

- buyking245

Beste mortsel1977,

probeer nog wat verkeerde informatie te vinden op het forum veel succes!!!

- buyking245

en dit zijn maar enkele flarden uit de mails.
deze koper docht ook sterk te staan , je stuurd je rekeningnr. dat ontkennen ze ebay heeft dit nagetrokken of mijn verhaal klopte.
en dan was dit nog een flauw exuus want bij mijn object staat dan ook paypal voor kopers die het op een andere manier niet vertrouwen ;
dus veel keus.

Beste mortsel1977,
buyking245 heeft uw aanvraag om de feedback over ps3 the golden compass (260580267063) te wijzigen ontvangen.

Reden voor aanvraag: Overige
Uw bericht aan de koper: beste, ik zou graag hebben dat u dez feedback wijzigd of aanpast. u zegt geen betaalnr - ik heb mijn banknr; gegeven en heb paypal. u zegt dat ik het spel achter u rug verkocht heb - dit klopt niet ; tot nu toe heb ik het spel nog liggen. ik heb een geschil geopend omdat je een bericht naar mij stuurd en weigerd te betalen. je kon zelf de game halen voor 1 euro als je heb komt halen. ik snap niet waar je mee bezig bent. groetjes mortsel1977

Beste buyking245,

mag ik u tel of gsm nr.
aub

- mortsel1977

op dit laatste is niet meer gereageerd.
maar ja,

dus je ziet aan communicatie met de koper ontbreekte niet.
ga er nu ook niet alles opzetten want dan ben ik morgen nog bezig denk ik 🙂

heb speciaal privee gegevens en dergelijke er niet bij geplaatst.
want ander klaagt deze persoon mij hier misschien weer voor aan ]:)

groetjen aan iedereen en veel succes zou ik zeggen

groetjes mortsel