@yes it is me

nee dat is net het probleem , ik kan niet meer bij die gegevens ,alles is blok , ik stort nu terug of probeer via google naam adres tel nr te achterhalen , ma is niet proffesioneel

antwoord zonet gekrgen van CS:
Beste xxxx,

Bedankt dat u contact met eBay hebt opgenomen met betrekking tot de
schorsing van uw account.

Ik heb uw account gecontroleerd en ik kan bevestigen dat u bent
geschorst om te kopen en verkopen op eBay. Wij hebben dit gedaan omdat u
ons beleid omtrent verplichtingen van verkopers heeft geschonden door
het onaanvaardbare niveau van ontevredenheid van uw klanten.

iedereen mag mijn feedbacks en klantentevredenheid bekijken die is gewoon goed tot zeer goed , GEEN OPENSTAANDE GESCHILLEN NIKS NIKS ook NIKS op PAYPAL het ging de afgelopen 60 dagen zelfs smoody , behalve de hoop nietbetalende bieders maar dat is een andere problematiek

hun antwoord omtrent de reden van schorsing is derhalve onjuist en dikke zever ....en andere zonden behalve mijn kritische houding naar CS / ebay en de zijnen toe heb ik niet

Mss dan maar eens persoonlijk contact opnemen via de tel ?
0800/38030

@Yes, dit nummer is enkel beschikbaar voor Powersellers hé?
Ik zie dit nummer te pas en te onpas ergens in draadjes verschijnen terwijl ze daar vrij duidelijk zijn dat ze voor niet-Powersellers verwijzen naar de andere contactmogelijkheden

Photobucket - Video and Image Hosting

078/16.00.00 dan maar...

alors ....ben of was wel power seller
meerdere keren zelfs....

net ff gebeld ,hij zei dat in zijn systeempje reden hoge klantenontevrdenheid staat maar hij kon dit niet onderbouwen met geschillen feedback of enig ander negatief gegeven op de account ,

blijkbaar enige wat hij me kon meededelen ....ik stuur het even door naar de desbetreffende afdeling ....

dus... weer naar af zeker?

Sinds enkele maanden speelt de DSR ook een grote rol in het bepalen van de klantentevredenheid.

Onafhankelijk van de gewone FB of eventuele geschillen kan dus op basis van slechte DSR (minder dan 4,6 op 1 of meerdere criteria) overgegaan worden tot het schorsen van een (of meerdere) accounts.

Photobucket

ok dsr even bekeken
op 2 accounts
Object voldoet aan beschrijving 4,8 en 4.8
Communicatie 4,6 en 4,7
Duur verzending 4,5 en 4,5
Verzendkosten 4,4 en 4,6

en let wel , ik verzend veel internationaal , verzendduur naar bepaalde landen bepaalt wel mede de score

Ja, maar daar houden zij geen rekening mee.

Dus ik zou al niet verder gaan zoeken naar de oorzaak/reden van je schorsingen.

Geven ze je trouwens de optie om je accounts te herstellen of zijn deze schorsingen definitief??

Photobucket

definitief ......, alleez ik kan wel bezwaar maken ..

maar als die dsr / als dat hun criterea is dan kunnen ze dat toch gewoon mededelen , vind ik wel erg kort door de bocht en betekend dat je in feite beter niet meer internationaal kunt verkopen ...
keek ff naar uw DSr
, is da voor u ook al met de billen knijpen dan ?
kantje boord ?