Ik ken iemand die klaagd niet toe te komen met 1250 euro per maand (...)

(...) hij profiteerd momenteel van de ziekenkas (...)

Ik wist niet dat een d goedkoper is dan een t... Het zal je verheugen te weten dat de spellingchecker van Firefox een gratis feature is!

Er zijn zo van die leefloners die vinden dat zij ook het recht hebben om de laatste nieuwe gsm te kopen en de laatste nieuwe tv

Op TV is toch niets te zien, buiten reclame en heruitzendingen van FC De Kampioenen natuurlijk. Ik kijk al jaren geen TV meer. Kranten hoef je ook niet te kopen, die liggen gratis aan de ingang van elk station. De Metro is de beste krant van Vlaanderen: veel nieuws, en slechts een minimum aan sport en politieke soap.
En wie heeft er nu nog een GSM nodig? Aan de forfaitaire prijs van nog geen 20 euro per maand (Dommel) kan je ongelimiteerd bellen MET video, iets wat de meeste GSM's niet eens kunnen.

Toegegeven, ik help niet echt om de economie uit het slop te trekken. Maar dat hoeft ook niet: als bewuste consument kom ik altijd toe tot het einde van de maand, waar zit eigenlijk die "crisis" waarover men zoveel praat? Laat de crisis maar duren zou ik zeggen, het milieu vaart er wel bij. Wees gerust, ik laat mijn slaap niet om de dalende beurskoersen, want ik heb toch geen aandelen te verliezen.

Ik kan me dan ook moeilijk van de indruk ontdoen dat het hier op het forum altijd diegenen zijn die het meest hebben die het meest zagen, en hun beklag doen dat ze door "de crisis" niet nog meer kunnen verdienen.
Misschien tijd om eens te bezinnen, al je geld aan Greenpeace te doneren en terug van 0 te starten? Zelf ben ik ruimschoots gelukkig met wat ik heb, mij zul je niet zo snel horen klagen zelfs als EBAY om dubieuze redenen mijn bescheiden aanbiedingen offline haalt.

Zo, nu heb ik net zoals iedereen ook eens verteld wat er op mijn lever lag.

Groeten

Artic Cynda