Het tegenwoordig overal een beetje kommer en kwel zo te zien...

3 verloren internationale zendingen sedert half september, eentje naar Italië, Frankrijk en Griekenland.

Tot op heden verzond ik kleinere pakketten nooit aangetekend of traceerbaar, alles verliep steeds vlot buiten al eens eentje met korte wachttijden.

Dit weekend een 0-feedbacker uit België...

Betaalt zijn 5 aankopen in verschillende Paypal-betalingen wat me een hoop basiskosten oplevert.

Ik stel hem dat ik de verschillende betalingen terug zal storten en ik daarna een nieuw betaalverzoek voor alle artikels samen zal doorsturen.

Er zit voor de koper ook een voordeeltje aan: hij betaalde telkens de verzendkosten die uiteindelijk te hoog zijn voor het pakketje.

De volgende dag reactie van de koper: hij weigert het voorstel en wil dat ik toch alles opstuur!

Blijkbaar snapt de koper niet echt wat ik bedoel en denkt hij dat ik wil annuleren, wat allesbehalve de bedoeling was.

Taalprobleem lijkt mij niet aan de orde te zijn daar wij beiden nederlandstalig zijn.

Resultaat: ik zit opgescheept met verschillende 0,35's die te vermijden waren...

Uiteindelijk wordt het pakketje dan maar zo opgestuurd en betaal ik de teveel betaalde verzendkosten terug...

Soms kan een mens wat te goed zijn zeker???

Nu ja, indien ik dit niet doe, dan mag ik gegarandeerd 5 negatievekes verwachten

Photobucket - Video and Image Hosting