hallo,ik heb nog grotere probleem,koper heb object gekocht en ik stuur em dubbel verpakt naar italie met GLS ,wanner dat pakje angekomen is koper vraag mijn prive email voor informatie?ik heb zo gedaan en daarop koper eis half geld terug omdat object niet zoals beschrijven was?ik heb snel pay-pal gesloten en mijn visa kaart geblokeerd.na par dagen krijg ik mail "geschil gestart vegens object niet zoals beschrijving"bij pay pal.ale 12fotos+video op youtube dat versterker voledig werkt?? nu resultaat is "koper heb zijn verklaring veranderd naar object niet ontwangen"!!! en ik heb geprobeerd te loggen in oude pay-pal acaunt om te bevijzen met tracking nummer en foto's van pakje dat niet waar is ,en rezultaat is=niemand bij pay-pal was bereid om iets te doen via telefon en zij hebben "gesloten" rekening van mij in rood gezet?!en boven alles KOPER WILL PAKJE  NIET TERUGSTUREN.. ik ben versterker kwijt+geld+ebay comissie+pay-pal percent.. zeg mij nu dat jij probleem hebt?en slagroom boven taart heb ik nu negative feedback gekrijgen..en kan geen NEGATIVE GEVEN TERUG=ebay policy noemen zij dat..triestige zaken zijn ier aan de hand..ik heb net mijn latste stuk materiaal verkocht en wanner dat koper betaal zal alles netjes opsturen zoals dat moet en voor mij is gedaan met deze grapjes..mvg van sony-san met 184sterren waarvan 2negative..