Nog maar eens een bewijs hoeveel schade die onschuldig lijkende sterretjes kunnen aanbrengen.

Ik heb daar zelf al veel geluk mee gehad. Ik ontvang zelden een lage DSR. De paar kopers die me een neutrale of negatieve feedback gaven, gaven me (gelukkig) geen lage DSR.

Ik kan voor 100% beamen dat je momenteel de verzendtijd niet in de hand hebt. Met de sneeuwval is er veel vertraging bij de post. Ik heb al verschillende kopers die naar hun pakje informeerden. Zelf ontving ik vandaag een aantal zaken die vorige week in het begin van de week via Taxipost naar mij verstuurd werden. In principe wordt dit de dag nadien geleverd. Nu dus pas na een week.

En inderdaad, als je professionele verkoper bent, is dit pure broodroof!!! Iemands account schorsen tijdens wat voor iedereen wel de beste maand van het jaar is, staat hier totaal niet in verhouding met uw Ebayprestaties.

Enkele maanden geleden heb ik een verkoper aan Ebay gemeld. Die had al 20-30 opeenvolgende negatieve feedbacks. Allemaal hetzelfde: item betaald maar niet ontvangen. Daar werd niets aan gedaan. De aanbiedingen die nog lopende waren zijn gewoon afgelopen, sommige liepen nog 2 weken. Pas 2-3 maand nadien heb ik gezien dat die account niet meer actief was. Wel met +50 negatieve feedbacks en nog een heleboel neutrale voor dezelfde reden.