Er moet dringend iets gebeuren want inderdaad worden verkopers er op gelegd.

Ik ben zelf brocanteur, ondervind dat ook in de winkel meer en meer mensen mij er willen opleggen. Ze komen zakens verkopen waar ze bvb bij hoog en bij laag vanalles beweren, "is in perfecte staat",  "'t is kompleet",  't is antiek".  Ze komen na een maand terug met iets en zeggen dat het al stuk was toen ze het kochten ...  dus,  laat staan als je online verkoopt.

Neen, beste mensen, ik heb er zo stilletjes aan genoeg van en ben van 150 artikelen naar nog een 35 tal en ben nog aan het uitbollen.

Ik had 5 verkocht goederen de laatste maand die niet betaald zijn.  Eén was ik te laat voor creditering.

Toppunt van al is dat ik een verhaaltje kreeg, lag in Hospital, zal morgen betalen, enkele dagen nadien, zal dinsdag betalen ... maar er is uiteindelijk NIET betaald en toen was ik te laat voor een claim.

VERKOPERS MOETEN OOK BESCHERMD WORDEN !!!!

Ik neem filmpjes van het moment ik m'n goederen in de bus drop. Dit als bewijs dat ik het opstuur. Het is nu voornamelijk kledij die ik verkoop.

Soms denk ik dat onze forumonderwerpen sommige malafide kopers op ideeën brengen en zo bewust nog meer gaan pesten.

Alleeez, goeie moed allemaal.

Johan