Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 19-07-2010 23:49
Nu begint het toch wel erg op mijn zenuwen te werken zulle!
Ik krijg vandaag een mailtje in verband met de creditering van de aangerekende BTW. Het luidt als volgt:
Beste hetzijspoor,
Hartelijk dank voor het toesturen van uw BTW-registratiegegevens.
We hebben uw aanvraag bekeken. We kunnen uw BTW niet terugstorten omdat u voor de betreffende facturen al een creditering heeft ontvangen op uw eBay-verkopersaccount "hetzijspoor".
Zo bekijkt u uw creditering:
1. Ga naar Mijn eBay Account > Verkopersaccount
2. Klik op Verkopersaccount onder het kopje 'Mijn account'
3. Klik op 'rekeningactiviteiten'
4. Crediteringen worden aangeduid met een minteken
Als u nog verdere vragen heeft, kunt u altijd opnieuw contact met ons opnemen.
We wensen u nog veel succes met het verkopen en kopen op eBay.
Met vriendelijke groet,
eBay Customer Support
Ikke dus meteen gaan zien naar de facturen van juli en juni maar moet tot mijn ongenoegen vaststellen dat ze bij ebay heel goed zijn bij eht opstellen van allerlei schoon mailkes en je met "raad en daad" bijstaan met waar je wat kan vinden, alleen...
er staat nergens een creditering GVD!!!
Dus... terug opnieuw beginnen met mailkes sturen, tot het oneindige heb ik de indruk!!!
Zijn ze daar nu eigenlijk zo dom dat ze hun eigen facturen niet eens kunnen analyseren of doen ze der om??? :_|
Ik krijg vandaag een mailtje in verband met de creditering van de aangerekende BTW. Het luidt als volgt:
Beste hetzijspoor,
Hartelijk dank voor het toesturen van uw BTW-registratiegegevens.
We hebben uw aanvraag bekeken. We kunnen uw BTW niet terugstorten omdat u voor de betreffende facturen al een creditering heeft ontvangen op uw eBay-verkopersaccount "hetzijspoor".
Zo bekijkt u uw creditering:
1. Ga naar Mijn eBay Account > Verkopersaccount
2. Klik op Verkopersaccount onder het kopje 'Mijn account'
3. Klik op 'rekeningactiviteiten'
4. Crediteringen worden aangeduid met een minteken
Als u nog verdere vragen heeft, kunt u altijd opnieuw contact met ons opnemen.
We wensen u nog veel succes met het verkopen en kopen op eBay.
Met vriendelijke groet,
eBay Customer Support
Ikke dus meteen gaan zien naar de facturen van juli en juni maar moet tot mijn ongenoegen vaststellen dat ze bij ebay heel goed zijn bij eht opstellen van allerlei schoon mailkes en je met "raad en daad" bijstaan met waar je wat kan vinden, alleen...
er staat nergens een creditering GVD!!!
Dus... terug opnieuw beginnen met mailkes sturen, tot het oneindige heb ik de indruk!!!
Zijn ze daar nu eigenlijk zo dom dat ze hun eigen facturen niet eens kunnen analyseren of doen ze der om??? :_|