beste, je moet er niet zo van aangedaan zijn, dit gebeurt geregeld in de kledingbranche, ik ben namelijk zakelijk verkoper van kleding en schoenen, laatst nog verkocht ik twee pull, meer dan twee weken later krijg ik een mailtje van de koper in kwestie, dat de ene pull een vlekje heeft en de andere een gaatje op de schouder, ter verduidelijking van de mankementen vraag ik ook steeds foto's.  Blijkt dat ik tot op heden, nu meer dan een maand later van de koper nog steeds niets heb vernomen, mij is dit al vele keren voorgevallen en als er echt iets niet juist is sturen ze u zeker een mailtje met de betreffende foto.  Dit kan je ook voorhebben met de post, versturen met kilopost die te volgen is en dan mailen ze dat het pakket er nog steeds niet is, bij nazicht blijkt dan dat het al wel geleverd is, als je hen hier dan op wijst aan de hand van het trackingnummer hoor je ineens niets meer, weet dat er steeds mensen zijn die proberen om hun centen onterecht terug te krijgen, spijtig maar dit is nu eenmaal zo.  Wanneer u langere tijd op ebay werkt kan je er na verloop van tijd boeken over schrijven wat de kopers allemaal proberen om niet te betalen, hun bedrag terug te krijgen, enz...  U kan in dit geval niet meer doen dan afwachten, let wel hou de mail die u de koper stuurde bij, indien deze u negatieve feedback zou geven kan je aan de hand van de gestuurde mails en voorstellen soms een feedback wijziging aanvragen bij ebay.  Lukt niet altijd maar als je echt in je recht bent en de nodige bewijzen hebt doen ze dit meestal wel, hopende u hiermede geholpen te hebben