- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 09-10-2011 20:02
Tjien, ik kwam het enkele maanden geleden tegen: " beste, ik heb vorige week de trein gewonnen maar ik ga nu op reis en ben pas volgende week maandag terug thuis en dus moet U vrijdag naar de post gaan om het pakje op te sturen zodat ik het maandag heb. Indien U later opstuurt moet ik het echt niet meer hebben."
Die persoon heeft pas 5 dagen na z'n aankoop betaald via overschrijving. Ik heb gewoon het bedrag van 40 euro teruggestort en een mail gestuurd dat wij alles op alles zetten om de klant op een klantvriendelijke manier te bedienen maar dat we op die manier geen zakens kunnen doen met elkaar. Ik heb dan alles geblokkeerd van hem zodat hij niet meer kan bieden. Heb hem GEEN feedback gegeven en tot nu toe blijft het stil aan de andere kant.
Kijk, wij zijn professionele verkopers en doen echt alles om de klant tevreden te stellen maar er moet niemand op "ons kop schijten". vandaar! Als ze grof zijn dan verkopen we niet meer, geld terug ! Zo Simpel is dit en we weten dat we op die manier een negatieve feedback riskeren.
Johan