Dank je wel voor je reactie!!  Ik ga morgen bellen naar de klantendienst van ebay. Het is me nu toch iets teveel om niet in te grijpen! Het is niet de eerste keer dat ze zoiets doen met één van mijn accounts (ik heb ook nog een zakelijk account). Volgens mij zit de concurentie hierachter en nu wil ik weten wie er beslist heeft om mijn aanbiedingen te verwijderen!!! Ik ben het zo zat als iets. Komaan, namaak van Belgische merken.... en wat voor merken, ik denk niet eens dat er namaak bestaat van deze merken. En dan nog, advertenties verwijderd van artikelen die GEEN merknaam hebben, eenvoudige kousen!! Wat is hier dan namaak aan..... pffff, ik ben het zo moe als wat, er is altijd een probleem met ebay, het zijn maar de kopers die hun gangetje kunnen gaan zonder gestraft te worden. Een ebayer koopt 3 items bij me, betaald niet, doet dit in diezelfde periode bij nog 2 anderen en nog steeds niet geschorst!!!!! Hoe is dit mogelijk????? Het kan en mag en wij zijn onze plaatsingskosten kwijt. We kunnen niks ondernemen en moeten op de koop toe nog een positieve feedback geven.... alleen maar ergernissen op zo'n zonnige dag! Fijne zondag aan allen.