Om terug te keren naar het onderwerp... Maximum aantal veilingen...

Dat er een maximum zou moeten bestaan, daar kan ik eventueel wel inkomen maar van iemand die 300 artikels aanbiedt zowiezo gaan stellen dat dit een verdoken professionele verkoper is, dat kan toch niet zomaar hé?

Kijk, ik kan bijvoorbeeld thuis toch best een verzameling hebben van om't even wat? Stripverhalen, postzegels, CD's, DVD's of om't eender wat?

Als ik het nu ineens in mijne kop krijg dat heel dat zootje buiten moet, dan heb ik toch het recht om dit als particuliere verkoper van de hand te doen zeker ook al zijn dit 1000 stuks?

Het is echter een ander verhaal op welke manier iemand dit doet... ze dagelijks opnieuw gaan aanbieden bvb omdat eBay toch gratis aanbiedingen geeft, lijkt me inderdaad een waanzinnig idee.

Ik zou dan eerder opteren voor een systeem van gratis aanbiedingen voor veilingen die minimaal 7 of 10 dagen lopen.

Wat die verkoper betreft met de USB-kabels... die overtreedt gewoon de ebay-regels en zou direct moeten aangegeven worden! Je mag nu eenmaal als verkoper geen identieke aanbiedingen meer dan éénmalig aanbieden...

Ebay heeft daar toch een traceersysteem voor gecreëerd (ooit hebben ze bij mij eens 5 objecten weggenomen om die reden) dus even dat systeem weer bij de hand nemen zou al wat helpen zeker? Maar als iemand er toch zo vindt en hij/zij er zich aan ergert, wat houdt hem/haar dan tegen om dit te melden???

Photobucket - Video and Image Hosting