@ hetzijspoor

Kijk eerst eens naar die zijn afgelopen aanbiedingen. Die heeft de afgelopen 14 dagen meer dan 3000 afgelopen veilingen die afgelopen zijn. En zo kan ik u nog een aantal verkopers tonen.

Ik wil hier niemand met de vinger wijzen. Zijn dit particuliere verkopers die hun verzameling verkopen? Zijn het professionele verkopers die zich zo niet ingeschreven hebben? Mij zal het een zorg wezen.

Draai het misschien een keer om. Vind jij het normaal dat een verkoper meer dan 3000 veilingen op Ebay kan plaatsen gratis en voor niets en er hierbij voor zorgt dat uw  aanbiedingen die je wel moet betalen in het niets verzinken?  Want dat is precies wat er aan het gebeuren is.

Momenteel staan er 3802 PS3 games te koop. De afgelopen 24u zijn er een goeie 1000 aanbiedingen afgelopen. Het merendeel waren veilingen.

Mocht je nog denken dat dit de site ten goede komt, zie dan eens naar de afgelopen aanbiedingen. Van die veilingen wordt er bijna niets verkocht. En NU KOPEN objecten bijna ook niet meer want die worden bedolven onder de rest.

Op buitenlandse sites is identiek hetzelfde gebeurd. Ebay heeft daar paal en perk aan gesteld door het max. aantal gratis veilingen te beperken tot 100 per maand.

Ebay heeft in het buitenland gezien wat deze gratis veilingen tot resultaat brachten. Voor mij is het dan ook een raadsel waarom die beperking hier niet direct ingevoerd werd.