kopen is makkelijk, verkopen is moeilijker, het is een vak en elke dag leer ik nog bij.

ik heb liever maar telkens 10 aanbiedingen op EBAY waarvan ik zeker ben dat ze allemaal zullen verkocht zijn dan dat er 250 aanbiedingen op staan waarvan nu en dan eens.

ik bedoel hiermee dat wat mij betreft het de uitdaging is om geen centen te verliezen aan plaatsingskosten zonder dat m'n artikel verkocht is.

dus, het is een hele opgave en ook telkens marktonderzoek.

Met m'n aanbiedingen met deze account delamontcreationsoostende ben ik momenteel aanbiedingen aan het schrappen, ik heb het maandenlang geprobeerd, heb hier tips gevraagd en gekregen maar geen enkele hielp.  Ik heb het dan specifiek over geborduurde handdoeken.  In onze winkel in Oostende is dit een dagelijks verkocht produkt, maar op Ebay gaat dit voor geen centimeter.  Twee posters van dit forum kochten bij me, waarvoor ik echt dankbaar ben dat ze het een duwtje gegeven hebben maar het helpt niet.   Dus, ik haal alles op het einde van de aanbieding er af of de kleine winst die ik maakte van een éénmalige verkoop verlies ik weer door maandenlang onverkochte aanbiedingen.

Op m'n andere account ostendantiquefair ben ik sedert een maandje gestart en dat zit momenteel wel goed, 18 van de 25 aanbiedingen verkocht maar toch nog 7 te veel.  Dus, hier zeker de uitdaging.  Ik heb 10000den artikelen om te verkopen in onze winkel en de grote vraag is, welk artikel zet ik online waarvan ik zeker weet dat ze zal verkocht zijn aan de prijs die ik minimum wil.

We werken er dus aan, maar feit is dat de uren dat ik er in stop niet in verhouding is met "wat ik maar" aan winst overhou, wetende dat wij hier van leven, dit is geen bijjob of lukratieve hobby voor ons.