@comp-shop:

da zouden ze mee mij eens moeten proberen zie!

Ik had onlangs ook een probleem voor dat ik mijn geld niet onmiddellijk terug kreeg dat ze geblokkeerd hadden. Bij mij ging het wel om een geschil die de koper niet sloot maar waar hij wel aangaf dat alles OK was omdat de post blijkbaar vertraging gehad had.

Omdat ik niet kon aantonen dat ik getraceerd verzonden had (wat ik ook niet deed) moest ik nog 20 dagen wachten op mijn geld waar ik recht op had.

Toen ik iets "stouter" werd aan de telefoon, kreeg ik het antwoord: "In dit geval contacteren we de betrokken dienst die hierover gaat en zij ze zullen je binnen het half uur contacteren".

Ik heb ze nooit gehoord maar binnen de 10 minuten was het geld waar het moest zijn: op mijn rekening!

In jouw geval kan ik je dus enkel adviseren om door te gaan: ze geven je gelijk maar betalen niet terug omdat ze het niet kunnen terugvorderen bij de koper??? Dan draaien ze er zelf maar voor op hé! Zij zijn verantwoordelijk voor deze fout en moeten hun verantwoordelijkheid maar opnemen zoniet moet je hen maar eens duidelijk maken dat je via UNIZO recht hebt op rechtsbijstand en deze ook ten volle zal benutten!

Photobucket - Video and Image Hosting