Wat is FCCU?

Federale Computer Crime Unit?

Vorige keer ben ik bij de politie geweest om aangifte te doen. Deze gaven me goed te verstaan dat ze daar niets aan konden doen vermits mijn account wel gekraakt was, maar dat PayPal de betaling teruggestord had. Zonder twijfel deze keer ook. Zoniet...

Via PayPal moet je ook niet veel medewerking verwachten. De enige melding dat ik van hun kreeg was een telefoonnr. waar de politie mocht naar bellen mocht er een onderzoek van komen.

Zoals hierboven vermeld. Eén ding weet ik. Dat is zoals de zaken op Ebay aan het gaan zijn (PayPal dat door ons strot geramd wordt, eenzijdige feedbacksysteem, DSR, gebrek aan zichtbaarheid,...) dat gedoe ben ik spuugzat.

Ik heb enkele maanden geleden mijn eigen website gelanceerd en die draait veel beter dan verwacht. Ik krijg meer en meer zin om het eens een paar maand zonder Ebay te doen.

Een paar jaar geleden heb ik besloten om van mijn hobby mijn beroep te maken. Toen was Ebay leuk en spannend. Met alle veranderingend die ze gedaan hebben heeft de huidige Ebay totaal niets meer te maken met de Ebay van een paar jaar geleden. Dat ze hun eigen ruiten aan het inkloppen zijn willen ze blijkbaar niet weten.