Beleid omtrent feedback. 2 Maten en gewichten ???

Op 14 april koop ik 3 polo's van peerke13. (geen mogelijkheid tot verzekerde zending of PayPal)

Na 2 weken heb ik niets ontvangen. Verkoper zend me bewijs van verzending via kiala, maar na 4 weken geven ze toe het verloren te zijn. Ik breng verkoper ervan op de hoogte, en vraag hem of hij een voorstel heeft om mijn verlies een beetje te compenseren. Daarop begint hij me verwijten te maken, en te dreigen. (geen enkele compensatie dus)
Ik laat dit bezinken, en besluit om hem negatieve FB te geven omtrent zijn agressieve, beledigende mail. Enkel to the point "LOST 36€ ! GETS ABUSIVE AND RUDE, AND REFUSES ANY REFUND ! AVOID THIS SELLER !"
Ik dien ook een geschil wegens niet ontvangen object in, maar aangezien de verkoper het heeft verzonden, (wat ik niet betwijfel, het gaat om zijn agressieve reactie op mijn vraag) verlies ik dit geschil.

Groot is mijn verwondering als even later blijkt dat de negatieve FB die ik had gegeven plots verdwenen is.

Ik doe daarop navraag en krijg van hen volgend antwoord:

Uw geschil hebben wij onderzocht in het kader van eBay Buyer Protection en hebben wij afgerond in het voordeel van de verkoper. U heeft hierover ook een bericht ontvangen.

Gezien het feit dat deze kwestie niet in uw voordeel werd gesloten, hebben wij de betreffende feedback verwijderd.

Goed om weten dat dit het beleid is omtrent feedback... Dus als ik bericht in mijn feedback dat de goederen niet zijn aangekomen, en dat ik geen vergoeding heb ontvangen, dan wordt dit verwijdert omdat ik een geschil niet heb gewonnen ? Had ik geen geschil geopend, was hij dus blijven staan ???   Had de verkoper van Paypal, of verzekerde zending willen gebruik maken, dan had ik mijn geld terug gekregen. Behoorlijk tegenstrijdig met al hun regels omtrent FB, dat mijn BELEEFDE commentaar hierover werd verwijderd !

PS: Aangezien ik 3 items had gekocht, heb ik mijn FB vandaag opnieuw geplaatst. Benieuwd hoelang hij zal blijven staan.