Is dat zo? dat wist ik niet dan was dit over 6 jaar nog niet of heb ik het mis:-) en waar kan ik dat vinden van EEN NIET BETALER?

Maar kan zijn dat ik dan slechte feedback krijg? das de omgekeerde wereld geworden hier op Ebay ik kan geen negatief geven maar zei wel omdat zei niet betaald als ik het goed begrijp?

Al sinds een hele tijd kunnen verkopers geen neg.FB meer geven om aan de "wraakfeedbacks" een einde te maken... niet-betalende kopers krijgen wel van Ebay een aantekening, maar ik vind dat Ebay hier haar verantwoordelijkheid en de fair-play tegenover de verkopers ontloopt.

Goed, niet-betalende kopers krijgen een aantekening, bij x aantal aantekeningen kan hun acoount worden geblokkeerd, maar volgens hun FB zijn het allemaal brave, heilige boontjes... klopt dus niet!

Wanneer een geschil wordt geopend wegens niet-betaling en dat wordt gesloten in het voordeel van de verkoper, dan vind ik dat Ebay zelf een vermelding daarvan op de FB van die koper moet zetten dat voor iedereen zichtbaar is... maw, dus toch negatief maar door Ebay zelf en zo weten verkopers ook welk vlees ze in de kuip hebben... maar.... Ebay heeft er geen oren naar!