In de loop der jaren zijn verschillende bijvoegsels bij mijn HR gekomen. Zoals ik al eerder aanhaalde dacht ik toen ook dat ik door elektriciteit in te vullen ik dan alles mocht doen wat elektriciteit betrof. Niet dus, want voor het plaatsen van een kabel van ca. 100m die 150A, 380V van een hoogspanningscabine naar een bedrijf moest brengen had ik de uitbreidingen "plaatsen van kabels met tot doel elektriciteit te vervoeren" nodig. En zo waren er nog verscheidene zaken.

Voor het openen van mijn HR ben ik destijds naar de handelsrechtbank op de Kalanderberg in Gent geweest. Alle aanpassingen zijn gewoon telefonisch gebeurd en ik heb daar nooit geen problemen mee gehad. Het gevraagde bedrag werd op hun rekening gestort en enkele weken later had ik de aanpassing in mijn bezit.

Ik zal eens zien wat er op dat laatste document inzake wijziging met E-commerce staat, KBO of HR.

Maar in wezen blijft dan toch alles hetzelfde, ze hebben het kind gewoon een andere naam gegeven, Uw activiteiten moeten vermeld worden in het HR of in het dan tegenwoordige KBO.

Heb ondertussen contact gehad met mijn boekhouder inzake de vermeldingen op mijn facturatie en alles blijkt in orde te zijn.

Voor degenen die zeker willen zijn dat alles in orde is kan ik alleen de raad geven om even te telefoneren met het HR, of KBO, om eens te horen hoe het in elkaar zit voor hun eigen situatie.

Er word daar niet zoveel op gecontroleerd hoor maar zeker spelen is zeker. Als je controle krijgt en ze vinden facturen in Uw boekhouding voor geleverde prestaties die niet in Uw HR vermeld staan kan je dat duur te staan komen...en ik kan er van mee spreken!