- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 06-02-2013 14:54
Supergift, dit is ook wat ik bedoel, alleen kan je dit niet oplossen.
Wat mijn raad van Unizo betreft, ik laat mijn boekhouding doen op het wapenlein, daar is ook het kanoor van Unizo Oostende, Ik ben daar heel tevreden over, de boekhouders zijn up to date, ze hebben ook een juridische dienst.
Dus wat mij betreft kan ik alleen spreken uit mijn ervaring.
Wat die btw betreft van 6% kringwinkel en die btw 21% op de winstmarge is ook zoals het is.
Nu, ik hoef mij niet aangesproken te voelen hoor, ik wil alleen maar helpen in wat ik weet en ik sta open voor veel.
De waarheid heb ik niet in pacht, uiteraard niet, maar waar ik wel geijk in heb is dat veel veelverkopers die niet zakelijk bezig zijn erg naïef zijn en denken dat alles zo maar kan.
Het gaat niet over sporadisch eens wat verkopen wat je te veel hebt maar over veelverkopers die dagelijks, jarenlang elke dag waanzinnig veel items verkopen en daarbij omzetten draaien van meer dan 10000 euro, zelfs powersellers.
De feedback bewijst alles. Ook de bankrekening kan de belastingen gaan nadtrekken, leg het maar uit.
Het is zelfs een feit dat ze niet 1 jaar maar verschillende jaren terugkeren en dat moet verdomme pijnlijk zijn.
Er zijn al veel van dit soort onderwerpen hier verschenen maar het zit in sommige karakters van mensen die denken dat ze echt ongenaakbaar zijn.
Wie zich verbrand moet op de blaren zitten.
Het heeft geen zin om hier een discussie over te voeren, ik vertel enkel en alleen mijn mening en iedere lezer doet er mee wat hij wilt.
,-)