- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 06-02-2013 15:04
In mijn geval... veel van de loten die ik koop (op de Duitse Ebay weliswaar) zijn net van zakelijke verkopers... mocht brokantiek een lot kwartetten aanbieden, is er veel kans dat ik de uiteindelijke koper zal zijn!
Het is maar hoe je het bekijkt. Ik koop op Ebay voor mijn eigen verzameling, en de dubbels verkoop ik weer terug.
Dat is in mijn ogen toch nog een groot verschil dan mensen die echt verkopen om te verkopen.
Het gaat bij mij idd om veel items, maar het zijn geen gsm's of Playstation spellen die ik aanbied, het zijn tweedehandse kaartspellen...
En als ik kan, ruil ik liever mijn dubbels dan te verkopen. Hoe moet ik dat dan interptreteren? Ik krijg er dan wel geen geld voor, maar iets anders in de plaats. Spijtig genoeg is mijn verzameling ondertussen zo groot geworden, dat ruilen moeilijker en moeilijker is geworden.
Nu, ik heb al één slapeloze nacht achter de rug, er gaan er nog veel volgen. En ik weet nu ook niet of ik nu mijn huidige aanbiedingen moet verwijderen of niet... maar dat lijkt me zinloos...
*zucht*