- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 20-03-2013 11:33
@sonny-san: last van humor?? 🙂
@tvserieshop: met m'n feedback heeft het waarschijnlijk niks te maken: ze hebben de 600 'grootste aanbieders' opgevraagd, en aangezien ik op 1,5 jaar meer dan 150000 keer heb aangeboden heb ik waarschijnlijk pech gehad; maar dàt wist ik pas nadat ik het PV kreeg toegestuurd; tijdens een verhoor hebben ze daar niks over gezegd, en dat vind ik smerig...
En je zou toch eens goed moeten leren lezen wat er stààt: ik heb nergens gezegd dat ik een rechtzaak zal starten, daar zal de Procureur wel over beslissen... En dat ik 'de rechter' te stom vind heb ik ook niet gezegd... Ik heb enkel redenen om aan te nemen dat je eBay al goed moet kennen om te begrijpen over wat het eigenlijk maar gaat, en vrees gewoon dat ze van een muis een olifant maken. Een mogelijke rechtszaak zal ik zeker zélf gaan verdedigen
@brokantiek Mooi dat je jezelf zo graag de hemel inprijst als 'zakelijke verkoper'.
Ik vind dat 'zakelijke verkopers' beter een eigen onine-shop openen op internet, de mogelijkheden zijn legio.
eBay is in zijn oorsprong gemaakt voor vooral partikuliere verkopers die hun spullen kwijt willen.
Spijtig, dat het eigenlijk niet toegelaten is om als particuliere verkoper wat te doen op eBay, al ben je nu stempelaar, ocmw-er, aan de ziekenkas, of je al een job hebt: het is verboden om wat bij te verdienen in deze tijd.
Particuliere verkopers moeten bijgevolg allemaal verdwijnen van eBay. Dàt is eigenlijk toch wat jullie, 'zakelijke verkopers', zo graag zouden zien, niet?