Goed dat je dat even aanhaalt van die btw op de verzendkost, weet je dat ze daar nog steeds niet over uit zijn, het is en blijft een twistpunt en ik heb persoonlijk al naar de btw geweest in Oostende en die twee mannen begonnen dan te discussiëren met elkaar welles nietes.

Er zou een verschil zijn als je apart factureert de goederen en de klant apart de verzending laat betalen, zogezegd een terugbetaling omdat dit geen verkoop is.

Kijk, ik heb het opgegeven en ik neem het zekere voor het onzekere en neem een aparte kolom voor ontvangen btw in de verzendkost.

Bij Kiala is dit geen probleem, daar krijgen we facturen en in de vier euro die de klant betaald aan ons zit de btw automatisch ingerekend.

De klant betaald aan ons 4 euro verzendkost waarvan dus ong. 0.69 euro btw van is. Ik betaal op mijn buurt 4 euro aan Kiala waar dus ook 0.69 euro btw in zit.  Nul operatie.

Met de post is dat moeilijker want ze rekenen geen btw op de postzegel, dat staat er wel aan te komen, zal misschien wel een reden zijn om terug de tarieven te verhogen door btw bij te rekenen.

Allemaal extra werk waar de "zwarwerkende veelverkopers" geen miserie mee hebben".  ,-)