@brokantiek: Ok, maar je ziet de partikuliere verkopers blijkbaar niet als collega's 'eBayers'...

Ik verkoop omdat ik een vrij grote collectie DVDs en CDs kwijt wil die een bom geld gekost heeft; ik heb er de volle pot btw op betaald (die ik niet kan 'recupereren' zoals jullie zakelijke verkopers) , en kan ze niet meer verkopen aan de prijs waaraan ik ze gekocht heb (ik heb die al minstens 5 jaar). Op mijn verkoopprijs betaal ik nog eens 8% commissie aan eBay. Dat is niet 'bijverdienen', men noemt dat 'zijn bezit in stand houden'.

Op het moment dat men echt dingen gaat kopen om ze met winst verder te verkopen, is dat bijverdienen; en dat mag gerust aan banden worden gelegd.

Ik heb het laatste jaar bijna 200 items verkocht, is dat véél??? en daar zitten nogal wat stuks tussen die voor amper 1 euro de deur uit gingen...

En, je vindt me niet sportief, omdat ik mijn items op 1 dag zet? Dat moet je aan eBay zeggen, maar die antwoorden meestal nààst de kwestie. Bovendien is het een mogelijkheid die eBay ons biedt...

Als iemand 'boos' wordt door mijn manier van aanbieden, moet ie maar boos blijven. Het lijkt er precies wel op dat jij me aangegeven hebt? (zie ook het topic 'HET VERSCHIL', waar aangemoedigd wordt om 'zwartwerkers' aan te geven).  Nu, ik ben geen 'zwartwerker', voor alle duidelijkheid.

Ik ben vooral teleurgesteld dat mensen de dag van vandaag niets meer kunnen 'verdragen'... bah