Ik heb geen probleem met de negatieve feedback. Het is niet de eerste. De eerste is de moeilijkste nadien gewoon effe slikken en doorgaan.

Ik stoor me vooral aan de reden waarom mensen een negatieve/neutrale feedback geven. In mijn transactiebestand kan ik zien dat die een mailtje met de betalingsgegevens ontvangen heeft vlak na de aankoop. Ik heb mijn ontvangen mails gecheckt. Deze koper heeft me geen enkele mail gestuurd. Hoe kan ik hier überhaupte weten dat de betalingsgegevens niet doorgekomen zijn?

4 negatieve feedbacks werden ingetrokken. 4 kopers die me zonder te melden dat er een probleem was een negatieve feedback gaven. Probleem werd nadien opgelost, feedback werd terug ingetrokken.

Een simpel mailtje had volstaan.

Maar ja Ebay natuurlijk. Kopers kunnen zich alles permiteren. Als verkoper heb je toch geen rechten meer. De tijd van niet-betalende 0-feedbackers is voorbij. Soms zijn het kopers met honderden feedbacks. Onlangs nog een niet-betalende bieder. Nadien heb ik in de feedback gezien dat die 2 dagen nadat ze het spel bij mij gekocht heeft dit bij de concurrentie gaan kopen is omdat het daar 2 euro goedkoper stond.

Het geschil wegens niet-bealing is lopende. Geen enkel commentaar van de koper in kwestie. Ik sluit zo spoedig mogelijk het geschil. Als de negatieve feedback dan niet automatisch verdwijnt neem ik contact op met customer support.