Koper opent na 6 dagen reeds paypal geschil??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 28-02-2011 17:38
Hallo,
Ik wou graag langs deze weg even jullie raad vragen.
Op 20/2 koopt iemand uit Frankrijk bij mij een blu-ray aan. Betaling gebeurt via paypal op 21/2 en de blu-ray wordt zoals gewoonlijk daags nadien verzonden, op 22/2 dus.
Nu vandaag 28/2 opent deze koper reeds een paypal geschil waarin hij meldt dat hij de blu-ray niet ontvangen heeft. Paypal reageert hierop door meteen het totale bedrag van mijn rekening te halen en te blokkeren.
Ik heb van de koper hierover geen enkele mail mogen ontvangen of wat dan ook, enkel onmiddelijk dit geschil.
Ik kan de koper nu ook het bedrag niet terugbetalen daar dit reeds door paypal geblokkeerd werd.
Ik vind het wel een beetje raar dat deze na 6 dagen reeds een geschil opent, vertraging bij de post kan er voor zorgen dat dit object iets later toekomt. Is dit zo een typische paypal koper die nadien via paypal claim het bedrag terugeist en zo een gratis object binnenhaalt?
Ik heb het object zo goedkoop mogelijk verzonden voor de koper waardoor ik geen bewijs van verzending kan voorleggen en dus geen enkel been heb om op te staan tegenover paypal of de koper.
Graag jullie wijze raad hoe ik dit best verder aankaart? Alvast bedankt voor jullie reakties.
Objectnummer: 160547762916
Mvg
-- Bewerkt door speedyken61 om 28 Feb 2011 17:40 CET