- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 05-04-2011 00:34
Ik zit in hetzelfde schuitje. Heb voor zon 30 euro munten verkocht aan een spanjaard. Gaf hem de keuze, goedkoop zonder bewijs of aangetekend. Hij koos goedkoop. Dus bubbelenvelop, postzegels erop en op de post.
Nu heb ik na een maand ineens een geschil met zijn mededeling "havent received i want a solution or i vote negative". Dat is ook een fraaie manier om mij te vertellen dat hij zijn muntjes niet heeft ontvangen he!
Je zal zien dat hij gelijk krijgt van Paypal, ik heb geen verzendbewijs.
Hij is onbeschoft, brutaal en ik een nette verkoper met een 100% score op ebay. Ik mag hem nu terugbetalen terwijl hij misschien echt wel de zending heeft ontvangen.
Conclusie: je koopt iets duurs, je betaalt voor de goedkoopste verzending met paypal en na ontvangst van het artikel laat je Paypal weten het artikel niet te hebben ontvangen. Krjg je dus gegarandeerd je geld terug. dat is toch wel erg fraudegevoelig?
Als ik gestraft wordt voor iets waar ik niet verantwoordelijk voor ben en de onbeschofterik de beloning krijgt, terwijl ik ook al zo'n 10 jaar Paypal klant ben en ze al behoorlijk goed aan mij hebben verdiend, dan wens ik niet genaaid te worden door paypal.