wat als..de koper zijn pakje niet afhaald
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 20-04-2011 14:56
Beste,
ik heb hier twee klachten van kopers, waarvan het pakje op het postkantoor ligt. Heb dit al MEERDERE keren via email aan deze kopers verzonden. DIT ZIJN NEGATIEVE FEEDBACKS!!! Maar ik zie geen enkele manier om dit bij Ebay aan te klagen.
Customer support geeft het volgende antwoord: "problemen tussen koper en verkoper dienen door de beide partijen opgelost te worden. Ebay heeft hier geen enkele bevoegdheid om deze zaak te beslissen".
Euh, ebay schorst WEL mijn account omdat kopers zeggen dat ze de goederen NIET ontvangen...maar als ze op het postkantoor blijven liggen, en ik dat dan ook via bewijzen naar ebay doorgeef dan hebben ze er plots geen zaken mee???!!
Ik wil WEL mijn business (mijn verkopen!) correct afhandelen, maar op deze manier is de weegschaal nogal onevenwichtig. Op deze manier zal mijn account nooit terug opgegezet worden door Ebay...
Dan nog iets op 14 maart krijg ik een waarschuwing dat mijn account binnen de 30 dagen zou gesloten worden, maar op 30 maart sluit men al mijn account, of hoe men geen tijd krijgt om de zaken op te lossen!
-- Bewerkt door comp-shop om 20 Apr 2011 15:09 CEST