@siemenpoes

Dat is volgens mij het enige dat je kan doen.Als ze dan hun koopwaar bezitten kan je vragen om de rode bol in te trekken.

Da's juist het probleem, geen telefoonnummer of niet correct...je kent dat wel...wie? Wie bedoel je???

Trouwens ik had 5 pogingen om hun negatieve feedback te vragen aan te passen van die 5 zijn er 4 die NIET geantwoord hebben...helaas...niettegenstaande hun belofte...zo blijven we in een kringtje draaien.

Wat ik eigenlijk bedoel is, Ebay wil dat alles correct verloopt. Daar BEN IK het 100% MEE eens!! Maar correct betekend ook van de BEIDE partijen, en hier is er een probleem, koper heeft 100% alle macht, verkoper heeft 100% niks te zeggen, we kunnen zelfs medeverkopers nog niet verwittigen indien een koper niet kosher is, helaas...

Wat kan ik meer, ik heb bewijzen dat ik het verzonden heb, ik kan bewijzen dat de kopers gecontacteerd worden, ik kan bewijzen dat ik alles doe om de kopers tevreden te stellen, zelfs hun geld terugbetalen en toch de goederen nogeens opzenden, ja, ze krijgen het zelfs gratis (want terugbetalen doen ze NIET) ...helaas ben ik de slechterik! en zijn de kopers de goeie...

WAT KAN IK MEER DOEN!!!!!!!!!!