vals, echt, nep, namaak, antiek, nieuw, ....
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 30-05-2011 23:27
Ik zit in de branche van tweedhands en weet heel goed dat alles wat goed verkoopt nagemaakt word.
Dat gaat van Vlaams aardewerk tot Sevre porselein, van merkkledij tot crystal ....
Toch vraag ik mij af hoe Ebay een aanbieding kan weghalen zonder het object echt te zien.
Ik had een Delvaux portefeuille in de aanbieding, samen aangekocht met 2 Delvaux handtassen, de dame waarvan het kwam kocht enkel en alleen in een echte Delvaux winkel, dus geen enkele sprake van Turkeye of wat dan ook.
5 foto's, zo groot mogelijk werden bij de aanbieding gezet. Omdat ik zeker wist dat het om een echte Delvaux ging.
Toch heeft Ebay m'n aanbieding verwijderd.
Heeft iemand mij aangedragen? Of hoe kan Ebay zonder het na te gaan zomaar iets verwijderen. Aan de hand van foto zeggen zij ''t is vals" en ik zeg "'t is echt".
Kan ik nu iedereen die Delvaux verkoopt gaan aanklagen en ook zeggen aan ebay dat het valse zijn.
Het rare van de zaak is dat iemand mij nog voor Ebay de aanbieding verwijderd heeft gemaild om te zeggen dat het vals is en dat Ebay mijn aanbieding zal verwijderen. Het komt althans zo over bij mij dat deze persoon mij aangedragen heeft.
Enfin, raar !