en nog iets

als je nu vb 5 objecten aan 1 koper verkoopt en deze klikt dan op afhandeling dan krijgt koper van ebay een factuur voorgeschoteld waar de 5 objecten samen opstaan. Mijn ervaring is dat ebay dan gewoon alle opgegeven verzendingskosten van de objecten apart gewoon optelt waardoor je ongewild!!!! veeeeeel te hoog uitkomt (vb soms 12 euro waar je kan versturen voor 5,9 euro). Daardoor riskeer je toch een lage ster voor verzendingskosten  ook al pas je de verzendingskosten achteraf aan want als je niet onmiddellijk reageert vragen kopers al zelf (soms verontwaardigd) waarom de verzendingskosten zo hoog zijn. terwijl je zelf geen enkele schul treft. Ik breng koper eigenlijk liefst zelf op de hoogte van het eindtotaal, zo ben ik ook zeker dat het correct is. 

Dus ik vrees een beetje voor deze nieuwe maatregel. Denk dat dit extra werk gaat meebrengen waar je de kopers zal moeten schooien om toch voldoende (reeele ) verzendingskosten te krijgen (vb koper denkt dat 2 stuks van elk 1,83 euro verzending ook nog samen in de envelop kunnen voor 1 maal 1,83euro  , misschien is dat ook zo maar komt het gewicht daardoor boven de 350 gram waardoor het 3,05 euro wordt maar koper stort maar 1,83 euro, snappie?)