- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 29-06-2011 16:41
Onlangs een spel verkocht via opbod. Tot mijn grote verbazing werd hier vanin het begin al hoog op geboden. Veiling liep af, betaling kwam binnen via PayPal.
Een paar dagen later kreeg ik van de koper te horen dat het spel niet werkte (stonden effectief een paar krassen op). Maar bijkomend zou het doosje helemaal kapot geweest zijn en het boekje kapot gescheurd. Buiten de krassen (spel startte bij mij normaal op) was er met het doosje en boekje niets aan de hand.
De koper vroeg een terugbetaling of zou via Ebay/Paypal een geschil starten. Hij wou me zelfs foto's sturen van het spel.
Ik heb vriendelijk maar heel zakelijk gevraagd om het spel terug te sturen. Na ontvangst zou ik het spel + verzendkosten terugbetalen.
Ondertussen zijn we een week verder en hoor ik er niets maar van. Die heeft willen proberen om dat spel gratis te hebben.
Weer eentje toegevoegd aan mijn lijst met geblokkeerde bieders.
En wat nog het ergste is. Deze heeft nu gewoon geprobeerd, gezien dat het niet zou lukken en heeft het er (voorlopig) bijgelaten. Eén die echt van kwade wil is kan u eerst een geschil aansmeren, dan negatieve feedback geven en als kers op de slach(t)roomtaart nog eens lage DSR. Dit in combinatie met de lage DSR die je sowieso af en toe eens ontvangt is voldoende om een verkoper te nekken.