DALENDE VERKOOP EN NIET BETALING
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 05-07-2011 10:58
Ben reeds 3 jaar actief als zelfstandige in bijberoep en werk voor een groot deel via ebay. Echter de laatste maanden is de verkoop enorm stilgevallen, wat hiervan de reden is, ben ik nog steeds naar op zoek. Als je dan al eens iets verkoopt zijn er de laatste maanden vele die kopen maar niet betalen, ik stuur telkens een betaalbericht, tegen de betaaltermijn stuur ik nogmaals een bericht dat de termijn bijna verstreken is en de betaling dient uitgevoerd te worden, meestal zonder resultaat, geen reactie, geen betaling, sinds ebay zijn beleid heeft aangepast en men als zakelijke verkoper geen negatieve feedback meer kan geven is dit een fenomeen dat elke maand meer en meer toeneemt. Ik vind dit een schandalige zaak, wij moeten telkens onze objecten een aantal dagen van de site zien, om als ze weeral eens niet betalen onze objecten terug te plaatsen, waarvoor we dan ook weeral de kosten mogen betalen, is er echt geen mogelijkheid om het feedback-beleid terug aan te passen zodat wij ook eens kunnen zeggen hoevele er niet reageren en niet betalen, je kan het nu wel in hun feedback zetten, maar dan wel als positief, verander het terug en het zal voor vele verkopers eerlijker worden. Ik hoor graag reactie's