Onverwachte omstandigheden zijn nooit uit te sluiten, maar als je dan toch van een aankoop wil afzien moet je wel een geloofwaardige reden kunnen op tafel leggen en niet een drogreden. Daar is de feedback dan weer goed voor, daar kan je op uitmaken hoe geloofwaardig iemand al dan niet overkomt.

Ik zit hier al sinds 2006 en ik heb nog maar twee keer een aankop moeten annuleren... de eerste keer was mijn account blijkbaar gehackt en werd ik geconfronteerd met een aankoop waar ik niks van afwist, dat werd op een humane manier allemaal toen rechtgezet, de tweede keer was onlangs: ik wilde 5 stuks aankopen, maar was vergeten het aantal in te vullen... dus terug opnieuw en onmiddellijk de verkoper gevraagd die eerste foute aankoop te annuleren wat ook zonder probleem gedaan werd;

Ik noem dat "fair-play" en dat is iets wat veel mensen niet kennen... komt er na de aankoop toch iets onverwacht tussen en ik kan niet volgens planning direct betalen, leg ik de verkoper de zaak uit en vraag uistel, wat ook maar slechts één keer is gebeurt.

Mensen verzinnen vanalles, het origineelste excuus dat ik ooit heb gehoord (en dat heeft dan met kopen niks te zien), was op het werk... een collega komt twee uur te laat en gaf met een uitgestreken gezicht als reden op dat de tram een lekke band had! Nu ja.... de tram???