Gelukkig blijft het hier steeds bij vraagstellers die een tuinfeest orgainseren en partytenten willen kopen hiervoor... en de mijne zijn wel zeer goedkoop dus zeer in trek in de zomermaanden.

Alleen jammer dat ze slechts op schaal 1/87e zijn...

Of rotssteentjes... "heb je er voldoende in voorraad om aan onze vijver te leggen?" Ik had er toen immers maar 10 zakjes van 300gr op staan op ebay...

Maar om toch bij de geannuleerden te blijven... Op een goeie zaterdagnamiddag koopt er iemand bij mij een assortiment Märklin-rails maar na een week zijn deze nog steeds niet betaald. Ikke dus een herinneringsmailtje gestuurd. 10 dagen na de aankoop krijg ik uiteindelijk antwoord van de koper zijn moeder! Zoonlief blijkt de nacht na de aankoop overleden te zijn in een zwaar auto-ongeval en ze hadden nu pas zijn pc opengedaan met behulp van een familievriend (zijzelf kende niks van pc's). Ik dus heel begripvol direct geantwoord en mijn condoleances uitgesproken.

Enkele uren later begon het verhaal me toch wat los te laten en ging ik eens wat zoeken op ebay... tot mijn ontsteltenis bleek dat er met dezelfde nicknaam terug Mârklin-sporen aangekocht waren op het moment van de mail van de treurende moeder!

Ik heb dan maar direct een mailtje gestuurd met de mededeling dat ik toch blij was voor haar zoon dat Sint-Pieter aan de hemelpoort ook op ebay kan en dat ik vanaf heden een nieuwe afzetmarkt bij hoop te hebben... HEAVEN !

Photobucket - Video and Image Hosting