Wel zij beweerd dat er een soort van motootje met zijspan inzat moest laptopkussen zijn. Maar waar ik naar toe wil is dat het feedbacksysteem misbruikt wordt door de kopers. Ik verzend trouwens altijd volledig ondoorzichtbaar met geen kentekens aan buitenzijde zodat het zo weinig mogelijk opvalt. Tot hiertoe geen problemen gehad verzend zelfs gsm op deze manier. Maar als een pakje 2 dagen op een dienst blijft liggen kan er vanalles gebeuren en ben ik noch de post schuldig. Mocht koper tracknummer opgevolgd hebben zag deze dat pakje binnen VUB geleverd was. Ik heb trouwens geen motootjes met of zonder zijspan in mijn bezit, Heb wel drie dochters die als eens graag van gsm's wisselen of andere zaken waarbij ik dacht dat Ebay mij het leven goekoper en gemakkelijker ging maken maar zo is voor mij de pret eraf. Trouwens de meeste zaken die ik op Ebay koop ga ik zelf afhalen als ik vermoed dat deze gevoelig liggen voor te versturen. Zo ontstaat dikwijls een prettig contact waar je zelfs vrienden aan over houdt.