- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 21-01-2012 10:12
Even een vraag buitenom deze discussie, wou hiervoor geen nieuw topic starten.
Na het krijgen van een negatieve feedback heb ik toch even de stoute schoenen aangetrokken en mijn verhaal gedaan bij de customer service.
Het duurde even alvorens ik reactie kreeg maar uiteindelijk kwam volgend bericht.
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
U geeft in uw e-mail aan dat u een negatieve feedback ontvangen voor het object 280730053904 heeft waarmee u niet eens bent.
Ik heb goed nieuws voor u. Het feedbackcommentaar dat u gemeld hebt, voldoet aan de criteria voor het verwijderen van feedback. Daarom heb ik dit voor u weggehaald en telt het niet meer mee in uw score.
Let wel dat het tot 24 uur kan duren, voordat de verwijdering in uw feedbackprofiel is verwerkt.
U vindt meer informatie over onze criteria en regels voor het verwijderen van feedback op de volgende pagina:
http://pages.benl.ebay.be/help/policies/feedback-removal.html
Ik hoop u hiermee naar behoren te hebben geinformeerd.
Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op. We helpen u graag.
Met vriendelijke groeten,
eBay Customer Support
Ik natuurlijk zo fier als iets ...
Helaas nog steeds geen verandering te bemerken terwijl we nu toch al een goede 2 weken verder zijn + ondertussen geen reactie meer mogen ontvangen.
Of begrijp ik bovenstaande bericht verkeerd ivm het verwijderen van de negatiefe FB?
Alvast bedankt.