Over welk artikel heb je het precies Walesha? Welke artikelen van professionelen zijn bvb een grote concurrentie voor partikuliere verkopers?

Ik kan zo niet steeds volgen wat iedereen in deze discussie bedoeld want voel zo een beetje dat professionelen geviseerd worden.

Er zijn professionele verkopers die nog werken met een particuliere account omdat ze dan niet verplicht zijn om paypal betaling te aanvaarden. Er kunnen ook andere redenen in het spel zijn.

Echter, vergeet niet als professionele verkoper dat alles geregistreerd is, eender welke account je hebt.

Wij laten ons ook niet pakken want elke feedback is een bewijs van verkoop en aldus elk artikel wordt geboekt.

Wij zijn gestart als particuliere account om eerst eens te proberen maar toen ook al werd alles geregistreerd.

Zodus, wij kunnen alleen maar zeggen als professionele verkoper dat je niet naïef moet zijn en alles wat je verkoopt op het internet MOET JE AANGEVEN !   Zelfs al verkoop je buiten Ebay om, via een emailtje, je zit met een banktransactie en ook deze is traceerbaar en moet je verantwoorden.

Wat ons artikel betreft, geborduurde badstoffen en thermisch ondergoed zijn wij voor niemand concurrentie en heb er ook momenteel geen op ebay, toch niet dat wij voelen, maar onze verkoop staat ook op een laag pitje.

Wat andere artikelen van andere verkopers betreft weet ik het niet.

Ook ben ik overtuigd dat Ebay een ideale manier is om als partikulier van je tweedhands spulletjes af te raken.  Ik begrijp dus niet echt goed waarom professionelen niet op Ebay zouden mogen verkopen, wij betalen trouwens voor elke aanbieding die we plaatsen en particulieren niet (meer).   

Maar ik denk ook dat er velen zijn die ganse winkels online staan hebben waarvan je zou denken dat het zelfstandigen zijn maar waar het in werkelijkheid over zwartwerkers gaat.

Ik kan maar aanraden aan alle zelfstandigen met eender welke account: REGISTREER ALLES en ZORG DAT DE BOEKEN KLOPPEN, dat je elke FEEDBACK kan aantonen in je boekhouding.