Wat ik nog wou toevoegen,  verkopen is een vak.  Daarmee bedoel ik dat we tegenwoordig in een tijd zitten waar iedereen verkoper wil spelen en zodus mensen dingen willen verkopen waarvan ervaren verkopers weten dat het niet eens de moeite loont, dat het kwasi onverkoopbaar is.

Inderdaad precies omwille dat het gratis plaatsen is, is er een overaanbod.  Men zou dan beter de prijs wat duurder maken zodat je kwaliteitsgoederen kan kopen / verkopen.

Honderden lijsten met merkloze kledij van baby tot volwassenen, startende vanaf 1 euro waar geen kat naartoe kijkt.  Het is verzadigd want in elke stad zijn kringwinkels en mensen gaan daar heen, ook zijn er massaal winkels die erg goedkoop nieuwe "merkloze" kledij aanbieden.

Als ik de analyse maak betaal ik liever 5 euro plaatsingskost om een handtas of parfum van een goed merk  te verkopen waarvan ik weet dat ze gegarrandeerd zal verkocht zijn voor 125 euro dan dat ik 25 postkaartjes online gratis zet  waarvan er maar 3 verkocht zijn voor 5 euro in totaal.   Ervaren verkopers zullen het hier met mij eens zijn.

Al die JUNK moet van ebay zodat serieuze, daarom niet dure, artikelen weer zichtbaar zijn en verkoopbaar zijn.  Draag de JUNK naar de kringwinkel, die zal ze wel verslijten voor een halve euro. (hoop ik)  ,-)