Al die JUNK moet van ebay zodat serieuze, daarom niet dure, artikelen weer zichtbaar zijn en verkoopbaar zijn.  Draag de JUNK naar de kringwinkel, die zal ze wel verslijten voor een halve euro. (hoop ik)  ,-)

En wie heeft dan het recht om te oordelen wat er "junk" is en wat niet? 't Is niet omdat jij en ik bepaalde zaken misschien brol vinden dat een ander dat ook moet vinden hé?

Wees gerust hoor, als een persoon zich maanden aan een stuk moet bezighouden met het herplaatsen van zijn objecten en er amper een eurocent kan uithalen, dan haakt die vanzelf wel af!

Onder deze mensen zit ongetwijfeld een grote groep die gefrusteerd zullen zijn over eBay en ook hun bedenkingen zullen hebben wat er moet veranderen aan de site en wees gerust, hun ideeën zullen niet hetzelfde zijn als diegene die je hier komt te lezen en afkomstig zijn van zelfstandige verkopers als ons.

Volgens mij - en dit is een strategie die ik al jaren hanteer op ebay - is het nog steeds beter niet teveel "over het muurtje te kijken" en bij onszelf te zoeken waar de oorzaak ligt van al dan niet dalende verkoop...

Photobucket - Video and Image Hosting