- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 26-01-2012 12:36
Dat is waar, maar ja, wat doe je er aan.
Inderdaad, terug laten betalen. Maar die gratis politiek, daar zit natuurlijk meer achter. Eerst het gratis maken en dan de commissie op verkoop optrekken.
Op verschillende artikelen die in de brocante markt thuishoren worden prijzen gevraagd die hallucinant zijn. Prijzen waar ik nog de helft niet van krijg in een echte brocante winkel.
Maar goed, het is een konstante van zoeken en zoeken hoe we het best kunnen verkopen.
Ik mag mij er echt niet meer aan ergeren en heb de strijdbijl neergelegd omdat je het gevecht niet kunt winnen. Gelukkig heb ik GEEN concurrentie op mijn artikel. Tik eens Helly Hansen in en je zal zien. MAAAAAR, dit is geen garantie om veel te verkopen want de markt is O V E R V E R Z A D I G D !!!!
Brocante verkoop ik niet meer op ebay, kan meer krijgen in m'n winkel dan op het internet, mensen willen een tweedehands stuk vooral eerst eens zien en voelen en zeker weten of het item in goede staat is.
Wij hebben hier thuis twee winkels, eentje die op volle toeren draait borduurwerk, geborduurde geschenken, een pracht artikel die wij echt dagelijks verkopen maar op EBAY is dit huilen met de pet op! Het is een onwaarschijnlijk fenomeen dat zo'n mooi artikel niet verkoopt. De reeks Helly Hansen, thermisch ondergoed verkopen wij reeds 12 jaar in onze winkel te Oostende maar draait hier totaal NIET, op ebay verkoop ik nog "iets". Had al langer gedacht om deze verkoop stop te zetten maar zolang ik stock heb moet ik blijven proberen.
De andere winkel is alles tweedhands, leuke dingen, van kunst tot brocante tot antiek maar op ebay zoals ik al zei doe ik de moeite niet meer.
Enfin, goeie moed. Als zelfstandigen moeten we verkopen of er komt geen geld binnen, dus het is creatief blijven en andere terreinen zoeken.
Doei