Ik moet toegeven dat ik buiten mijn zakelijke account er ook nog eentje heb op mijn vrouw haar naam. Die gebruik ik vooral sinds de plaatsingskost gratis is.

Op mijn bureaublad staat een map die ik "brolebay" heb genoemd en alles wat ik hier thuis of in mijn garage tegenkom van persoonlijke spullen dat ik niet gebruik en waarvan ik denk dat het nog iets waard is en niet thuishoort in mijn zelfstandige activiteit dat zet ik er op.

Uiteraard denk ik er wel goed over na of het wel de moeite is, aangezien ik er niet te veel tijd in wil steken t.o.v. mijn zakelijke account.

Ik denk dat er veel mensen zijn die zoiets doen, alleen is iedereen zijn gedacht over het feit of iets geld opbrengt en hoeveel dan wel erg verschillend maar wie zijn de klagers om daar over te oordelen ? Het internet is voor iedereen en ik vind het vrij egoïstisch om te zeggen dat de gewone man die een centje wil bijverdienen moet oprotten omdat de zakelijke verkoper vindt dat zijn spullen niet zichtbaar genoeg zijn. Iemand die zoekt wat je verkoopt vindt het toch wel tenzij je advertentie wel erg algemeen is en geen merk of specifieke naam vermeld.