- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 05-02-2012 12:30
Hallo Siemenpoes,
Die frustratie van mij is al lang weg hoor en ik heb voor U respect hoor. Jij bent niet de persoon die zich aangesprkne moet voelen en ik heb begrip voor Uw reactie.
Ik wil niet veralgemenen, maar heb niet gezegd dat zelfstandigen "mogen" zwartwerken. Ik zeg dat ik het minder erg vind dan dat een beroepsdopper een handeltje op Ebay heeft. Kopen om te verkopen dan ben je handelaar.
Ik ga volledig akkoord met U dat iemand die het wat moeilijk heeft moet kunnen eens wat verkopen om het hoofd boven water te houden. Wij hebben het zelf ook vaak erg moeilijk want zelfstandig zijn is investeren en we hebben geen glazen bol die ons zegt dat de verwachtingen zullen ingelost worden.
Ik blijf bij m'n standpunt dat een beroepsdopper die koopt en verkoopt en een bloeiende ebayhandel heeft (die dus koopt en verkoopt) sociale fraude is. De persoon die ik ken KAN NIET GAAN WERKEN want dan kan hij niet meer verkopen !!!!! Frapant ! Is het niet?
Maar goed, even goeie vrienden aub. Ik wil niet vervallen in een oeverloze discussie.
Groetjes. Johan