- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 30-06-2012 09:15
Kijk ook eens naar je verzendkosten aub. Die kloppen volgens mij langs geen kanten...
Je gebruikt de tarieven voor genormaliseerde zendingen. Hiervoor mag je formaat van de envelop maximaal 125x235mm zijn maar mag de envelop ook slechts 5mm (of een halve cm) dik zijn. Ik heb geen zin om zelf blokjs te gaan afmeten op hun dikte maar vrees dat dit niet OK is voor sommige (of alle) aanbiedingen.
En mocht het dan wel zo zijn dat ze genormaliseerd kunnen, dan bekijk je toch best eens alle aanbiedingen waarbij je in je lijst ziet dat er 1,09 euro staat voor de verzending voor België. Dit is in tegenspraak met je verzendkosten die je in je tekst schrijft: België = 0,75 euro.
Idemdito voor dezelfde aanbiedingen verzonden naar EU: daar heb je ingegeven 1,29 voor EU maar in de beschrijving staat er 1,09
Om verder te gaan met bedenkingen (beschouw het aub niet negatief maar raad van een ervaren gebruiker van ebay): stel dat ik een Australiër ben en ik koop bij jou AA011 voor 1,11. Ik wil dat je dit als pakket verzend omdat ik denk dat dit traceerbaar is (wat het niet is, want je aangegeven prijzen zijn Kiloposttarieven, maar goed). Dan kost jou deze zending aan Paypalkosten alleen al 0,81 euro. Tel daar je winkelkosten en je ebay-kosten bij en dan vrees ik dat je zal moeten opleggen om je aanbiedingen verkocht te krijgen...