Er zijn hier een paar dingen die ik niet begrijp... op korte tijd heb je acht items verkocht, volgens mij geen slecht begin en geen reden tot klagen, maar ik vraag me af waarom je nu persé een winkel hier wil beginnen? Als particuliere verkoper is een winkel op Ebay helemaal niet interessant ivm de bijhorende kosten... als het je bedoeling is, (en ik heb die indruk gezien je klaagzang) om hier "bij te verdienen", ben je wel met vuur aan het spelen enne... wie zijn gat verbrand....!

Anderzijds, als je hiermee door wil gaan (ik vind momenteel geen enkele aanbieding van jou) moet je je dringend informeren VOORDAT je hiermee begint! Er zijn mogelijkheden dat gepensioneerden officieel een bepaald bedrag per jaar mogen bijverdienen, zelfs op zelfstandige basis, met behoud van je pensioen.

Wat ik me ook afvraag: je aanbiedingen bestonden bijna uitsluitend uit Lego, is dat Lego van je kinderen en/of kleinkinderen, maw: persoonlijk bezit of koop je aan met de bedoeling met winst te verkopen? In dat laatste geval ben je strafbaar want je bent idd "in het zwart" bezig... je weet nooit wie er hier allemaal meeleest, maar pas op... er zitten hier van die sujetten die zonder meer de belastingsdienst durven tippen... kijk uit dus met wat je hier op het forum allemaal openbaart en wat je Ebay doet!