- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 29-07-2012 15:34
Dit is één van de redenen waarom ik bijna niets meer op Ebay plaats omdat je met je kop tegen de muur loopt!
Ik heb het opgegeven en zet nu m'n aanbiedingen op andere sites, dan nog gratis.
Als zelfstandige zaakvoerder zou je verwachten van je "handelspartner" , in dit geval Ebay, (want je werkt eigenlijk samen) dat ze je even verwittigen en je er op attent maken dat je een overtreding maakt. Zo kunnen ze je de tijd geven om even aan te passen.
Ebay kiest de crapuuleuze weg, de klantonvriedenlijke weg en daar kan ik het echt niet mee hebben.
Vandaar.
Toch als je eens rondsurft staan er overtredingen bij de vleet van partikulieren, zelfs van zwartwerkers met bloeiende handeltjes en die worden gerust gelaten.
Ja, dit alles frustreerd mij enorm.
Eerlijk gezegd denk ik dat het niet "Ebay" is maar wel een "EBAY-medewerker" die denkt heer en meester te zijn en een machtsspelletje speelt met z'n klachten.
Wel, zo ga je met je klaten niet om.
Herinner begin dit jaar dat we het hier op een zaterdagnacht hadden over dubbele aanbiedingen en dat mij aanbieding er na een halfuur al af lag ! Dit door een Ebaymedewerker die vond dat ik wellicht een grote mond had op het forum en me dus moest "PAKKEN".
Ebay-medewerkers kunnen het spel niet blijven winnen. Ze mogen een beetje minder arrogantie tonen. Het zijn wij, de verkopers, die zorgen dat ze werk hebben maar blijkbaar snappen ze dat niet.
Johan