- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 23-10-2012 18:46
Ik kreeg vandaag ongeveer een identiek antwoord als Danny na mijn vraagstelling gisteren:
Geachte heer xxxxxxx,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u aangeeft dat uw op ebay.be aangeboden objecten vanaf 1 oktober 2012 voor Franstalige gebruikers niet zichtbaar zijn. Graag wilt u hierover een uitleg en een oplossing krijgen.
eBay heeft inderdaad een wijziging toegepast in de regels voor aanbieden op ebay.be. Vanaf nu worden benl.ebay.be en befr.ebay.be als twee aparte sites beschouwd (net als bijvoorbeel ebay.nl en ebay.fr). Wegens deze wijziging kunnen de Franstalige gebruikers op ebay.be uw objecten via befr.ebay.be niet meer automatisch bekijken. Ze dienen tijdens een zoekopdracht de optie 'wereldwijd' aanvinken
In dit geval kunnen we u slechts aanraden om uw objecten opnieuw via befr.ebay.be (wereldwijd) aan te bieden.
We proberen onze site voortdurend aan te passen aan de wensen van onze gebruikers, daarom heb ik uw e-mail doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Daar worden uw opmerkingen nauwkeurig geanalyseerd.
Onze welgemeende excuses voor het eventuele ongemak, toch hoop ik u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, stuur ons weer een e-mail. We helpen u graag verder.
Alvast bedankt voor uw begrip en ik wens u nog een fijne dag!
Met vriendelijke groeten,
xxxx xxxxxx