@Jean:

ik maakte helemaal geen vergelijking met andere verkopers met mijn posting over de resultaten van oktober hoor. Het was voor mij enkel een verrassende vaststelling dat de maand oktober met een beter resultaat afgesloten werd dan wat ik er van verwachtte gezien de mindere zichtbaarheid.

Wat je bemerking over een beperkt publiek, reeds een opgebouwd klantenbestand, etc betreft en mijn posting niet relevant zou zijn, wil ik dit toch een beetje relativeren:

- per 10 kopers zijn er steeds 9 nieuwelingen bij en sporadisch komt er eentje terug hoor maar dit is niet de grote meerderheid

- verschillende verkopers in dit draadje zijn minstens even zo ervaren en heb misschien nog een groter klantenbestand dan ikzelf

- de meesten van deze mensen zijn ook niche-verkopers (zij het juwelen, bedels, games, etc)

- ik mag dan wel redelijk wat feedbacks en ervaring hebben, als ik zoek op ebay ga ik zelf niet specifieke zoekfuncties aanvinken dus kan me goed voorstellen dat er nog veel mensen zijn die dit niet doen...

Waar je wel een punt zou kunnen hebben, is dat ik met verschillende van mijn aanbiedingen vaak de enige belgische aanbieder ben en ik aldus niet echt bots op lijsten van verkopers die ellenlang zijn waardoor ik alsnog "als buitenlander" vaak bij de waalse medemens beter zichtbaar was

Photobucket - Video and Image Hosting