Vroeger was het forum beter, als je eens een foutje maakte of je schreef eens wat impulsief, dan kon je nagenoeg wat verbeteren of verwijderen.

Nu kan dat niet meer.   Spijtig.

Volgens Ebay mag je geen reclame maken voor een andere tweedehandssite maar ik doe dat niet, het is een eigen webwinkel.

Sommige verkopers maken een rechtstreekse link naar hun website in hun aanbieding, blijkbaar mag de ene verkoper dat wel en de andere niet.

Ik begrijp niet steeds het Ebaybeleid, maar goed, het is zoals het is.

Vroeger was er inderdaad een moderator en daar kon je eens iets aan vragen, er gebeurde ook actief het één en ander, er werden dingen rechtgezet.  Nu heb ik het gevoel dat je vaak in de kou blijft staan.

als je een vraag stelt is het een lijstje die ze aflopen, je zit bij een soort callcenter, je bent een nummer.

Wij als zakelijke verkopers verwachten persoonlijke hulp bij problemen en ik heb niet het gevoel dat dit nu zo is.   Maar zeer zeker ook partikuliere verkopers hebben recht op de correcte hulp.

Op dit moment weet ik totaal niet wie mij zou kunnen helpen, wie het aanspreekpunt is en dat is spijtig voor z'n organisatie als Ebay, spijtig, een gemiste kans.

Johan